Kis-forrás Német Nemzetiségi Általános Iskola, Perbál

Kleine-Quelle Deutsche Nationalitäten Grundschule

Pedagógiai hitvallásunk:

“Akkor élsz, ha másokért élsz”

Széchenyi István

06/26-370-036

„Boldog Iskola” címátadó ünnepség

Az esemény időpontja:

Díjátadó

Különböző alkalmakkor, sokszor kívánunk egymásnak boldogságot. Szeretnénk mi is boldogok lenni, pedagógusként is ezt szeretnénk tanítványainknál elérni. Hogyan legyünk boldogok? A boldogság tanítható? Igen. Íme néhány tanács:

  • Légy hálás mindazért, amid van!
  • Gyakorold az optimizmust és a derűlátást!
  • Ápold társas kapcsolataidat!
  • Tűzz ki olyan célokat, amelyek boldoggá tesznek…
  • Minden nap legyen egy jócselekedeted! A jócselekedetek boldoggá tesznek.
  • Bocsáss meg!
  • Élvezd és értékeld az élet apró örömeit!
  • Sportolj rendszeresen!

Iskolánkban 2016 szeptemberében elindítottuk a Boldogságóra programot és megpályáztuk a „Boldog Iskola” címet. A Boldogságóra 10 hónapos programja a pozitív pszichológia tudományos kutatásaira épül. A kezdeményezés Bagdi Bella nevéhez fűződik, Prof. Dr. Bagdy Emőke fővédnökségével. 10 hónap, 10 gyakorlat. Iskolánkban is több osztály végzi a programot, osztályfőnökükkel. Konkrét segítséget kapunk, akár elkészített feladatlapokat, dalokat, meséket.
November 8-án, a Jobb Veled a Világ Alapítvány által szervezett első Boldog Iskolai szakmai napon Bagdi Bella, az alapítvány elnöke átadta a többi iskola között iskolánknak, a perbáli Kis-forrás Német Nemzetiségi Általános Iskolának is a Boldog Iskola oklevelet és egy szakmai csomagot. Köszönjük! Az ünnepségen részt vettek: Bors Andrea intézményvezető, Kincsesné Kuthy Etelka intézményvezető helyettes és Csátiné Varga Mónika tanító.
„A Boldogságórák hatás vizsgálatára tervezett mérések szerint, a boldogságórákon végzett gyakorlatok erősítik az önbizalmat, a kitartást, a koncentrációs képességet, a divergens gondolkodást és kreativitást.” (Prof. Dr. Oláh Attila, ELTE)

Bors Andrea intézményvezető és Csátiné Varga Mónika tanító


Feltöltve:
Megosztás a Facebook-on